Saltar al contenido

PUJADA A LA MOLA

15/04/2023

Pots veure la galeria fotogràfica complerta aquí

El passat dia 15 d’abril ens varem trobar al pàrquing del Coll d’Estenalles per fer la pujada al cim de la Mola passant pel Montcau. Una excursió d’uns 12 Kms i 550 metres de desnivell positiu.

La participació no va ser gaire alta però vam gaudir d’un bon ambient.

Abans de començar l’ascensió vam muntar la nostre carpa on s’hi acostaven els excursionistes interessats en el nostre projecte.

IMG-3098

Seguidament ens vam posar a caminar cap al nostre objectiu amb ritme tranquil. Ens pocs minuts ja començàvem a pujar el Montcau, un pic de pedra sense vegetació.

Després de la culminació del primer cim, dintre del llistat dels 100 cims de la FEEC, vam tenir una horeta de passejada relaxada fins que vàrem començar a fer l’ascensió de l’última part de la pujada a La Mola, segon cim del dia, on vam arribar sense entrebancs. Un cop al cim vam gaudir de les vistes panoràmiques de la zona i tots a fer la foto de recordatori.

La tornada va ser tranquil·la i curta ja que anàvem xerrant de les nostres vivències com a trasplantats.

Des d’aquí volem agrair al Joan que ens fes de guia en aquesta ocasió. Moltes gràcies.